kiev.municipal.blood.centre@ukr.net     телефон: 067 169 70 80; 067 169 72 75; +38 044 453 98 63
Експедиція телефон: +38 044 468 27 95, +38 (067) 169 89 22 (Цілодобово)
Відділення трансфузіології (пр. Алішера Навої, 1):
+38 067 169 56 65
+38 044 512 00 22 Експедиція

9 років у донорстві: Coca-Cola HBC

9 років у донорстві: Coca-Cola HBC

Ми вже 9 років поспіль маємо за надійного партнера Coca-Cola HBC та щорічно проводимо акції донорства крові, з яких 4 роки – компанія проводить на національному рівні та залучає свої регіональні офіси до їх проведення. Як наслідок, маємо круті результати: близько 400 співробітників компанії з усієї України долучились до цієї доброї справи та разом здали близько 340 літрів крові.

Донорство крові — це важлива суспільна справа, яка рятує здоров’я та життя. На жаль, в Україні існує дефіцит донорської крові, що підвищує необхідність розвитку донорського руху та поповнення небайдужими донорської мережі.

Нам стало цікаво як же в Coca-Cola мотивують співробітників ставати донорами та збільшують кількість донацій. Ми поспілкувалися з нашим організатором донорських акцій в компанії, Ольгою Кудіною, провідним фахівцем з корпоративної соціальної відповідальності:

«Щороку все більше співробітників компанії приймають участь у Дні донора Coca-Cola. Ми постійно проводимо промо-кампанії для мотивації та заохочення колег.

Врятувати людське життя – це подвиг. Один донор рятує мінімум три життя, саме тому ми в Coca-Cola HBC називаємо наших донорів «супергероями». Донорська акція проходить під гаслом «СТАНЬ ДОНОРОМ – БУДЬ ГЕРОЄМ». Ми розробили для цієї кампанії спеціальну айдентику. Також кожен донор завжди отримує символічні сувеніри від компанії».

Окремо хотіли б розповісти про цьогорічну ініціативу компанії – фотовиставка з історіями корпоративних супергероїв та супергероїнь серед яких є багато «почесних» донорів, які здавали кров по 7, 9, 10 разів. Фотовиставка має на меті подякувати існуючим донорам та мотивувати інших доєднатись до благородної справи.

 

У кожного з цих донорів своя історія та вагома причина стати донором. Так, наприклад Варвара почала свою історію донорства у 2014 році, коли в Україні розгорнулися бойові дії. Розуміючи, що воювати вона не зможе, вирішила саме таким чином допомогти нашим захисникам. Або ж, наприклад, Ірина стала донором, коли її попросила подруга-лікарка врятувати маленьку дівчинку – після такого вчинку вона зрозуміла всю вагу донорства та продовжила цю справу до сьогодні.

Окремо приємно відзначити, що ідея донорства підтримується на всіх рівнях компанії від вищого керівництва до співробітників. І ми думаємо, що саме в цьому криється причина успіху поширення донорства в компанії!

Перегляньте нижче архівні фото з Днів донора Coca-Cola різних років:

Напишіть коментар

Ім'я*

Email* (ніколи не опубліковано)

Сайт